TTK tábor - Időgép
Utazz velünk az Időgéppel!

Játékleírások

Honfoglaló:
Megérkeztünk a honfoglalás korába. Elmegyünk a www.honfoglalo.hu-ra, és ott két menetet játszunk, amihez a táborvezetők osztják be, hogy ki kivel játszik. Aki a legtöbb pontot gyűjti össze, az kapja meg a honfoglaló mester címet, a második a honfoglaló segéd, a harmadik a honfoglaló inas.

Történetíró:

Írj egy történetet a tevék táborfoglalásáról, mert ahogy az ősök foglalták el a hont, úgy foglaltuk mi el a tábort. Történeted írd le a honlap fórumjára! Akié a legjobb, övé lesz a történetírás mestere cím, a második helyezett a történetíró-segéd, a harmadik pedig a történetíró-inas.

Harc a török ellen:
Ezt a játékot a cseten fogjuk játszani, és mindössze negyed órás játék lesz. Meg lesz adva egy szoba (feltehetőleg a neve
BejösszTörökRepülsz! lesz), ahová be kell lépni, minden táborozó kap admint, és ha elkezdődik a játék, akkor belépnek "török" tevék (akik nem velünk táboroznak,és nevük a török szóval kezdődik) a csetszobába. Őket kell kirúgni. Aki adott idő alatt a legtöbbet rúgja ki, az övé lesz a törökverő mester cím, illetve a másdik és harmadik helyezett a törökverő segéd és törökverő inas lesznek.

Viccverseny:
Írj egy viccet a honlap fórumjára, ami a törökről szól! Akié a legjobb, övé lesz a viccmester cím, az ezt követőek a vicces segéd, és a vicces inas.

Gyilkos tábor
:
Gyakorlatilag megegyezik a gyilkos várossal, vagy másik nevén az alszik a táborral.
Ezt is a cseten fogjuk játszani, a virtábor szobában. A játékvezető kitalálja, hogy ki lesz a két áruló, ki az orvos és ki a rendőr. Ezt priviben mondja el a kiválasztottaknak, akik ezt nem árulhatják el a többieknek! Ezután nappalok és éjszakák követik egymást. Éjjel az árulók priviben megbeszélik, kit ölnek meg, és ezt tudatják a játékvezetővel, az orvos eldönti, aznap éjjel kit ment meg, ha megtámadják, a rendőr pedig egy általa választott személyről megtudja, áruló-e vagy sem, persze mindezt a játékvezetővel intézik priviben. Reggel kiderül, meghalt-e valaki, aztán a nappal folyamán lehet gyanúsítani, illetve szavazni. Mindenki megmondja, szerinte ki az egyik áruló. Ha van valaki, akire a csoport több, mint fele voksolt, azt felakasztják. A játékvezető megmondja, milyen tisztsége volt, majd újra éjszaka lesz. A játékot addig folytatják, míg fel nem akasztják mindkét árulót, vagy ők maradnak többségben. Ekkor a még játékban lévők kapnak egy-egy pontot. Ilyenkor új menet indul, és addig játszunk, míg el nem fáradunk. Ekkor összesítjük a pontokat, a legtöbb pontot szerző lesz a gyv-mester, a második a gyv-segéd, a harmadik a gyv-inas.

Hova bújtam?:
A 3 vezető, Vadon Viki, Areiko és Parádé elbújik valahol a honlapon. Nektek kell megkeresnetek őket. A jel egy tevekép lesz, alatta a névvel. Ha megtaláltátok őket, akkor le kell írni a fórumra, hogy melyik vezető hova bújt. Ak
i a leggyorsabb, azé lesz a bújócska mester cím. Itt sajnos nem tudunk több helyezést kiosztani, elvégre a helyes megoldás már megtalálható a fórumon.

Öregteve-kereső:
A karavánban kell keresni minél öregebb tevéket. Egyet kell kiválasztani (az általad talált legöregebbet), és elküldeni Parádé vezetőnek a teveclubbon levélben. Aki a legöregebbet találta meg, azé lesz az öregteve-kereső mester cím, a második és harmadik legöregebb teve megtalálója az öregteve-kereső segéd és öregteve-kereső inas.

Paint rajz verseny:
Rajzoljátok le az öreg TTK-t, benne a szakállas tevékkel, de még mindig összetart a csapat. A képet töltsétek fel a myimg.de-re, és küldjétek el a linket a honlap fórumára. Akié a legjobb, azé lesz a Paint mestere cím, a második és harmadik helyezettek a paintes segéd és paintes inas.

LÖM - Legyen Ön is Milliomos!
Melyik TTK-s ne ismerné ezt a népszerű játékot? :) Most az itt megszerzett ismeretre épülő kérdésekkel fogjuk játszani, feltehetőleg 3 ember játszhat majd, a szokásos 15 kérdéssel. Aki legalább 12 kérdést jól válaszol meg, az LÖM-mester lesz, aki legalább 8-at, de max 11-et, az LÖM-segéd, aki 5 és 7 között, az LÖM-inas. Emiatt előfordulhat, hogy három mesterünk lesz, de az is, hogy három inasunk.

Kiszavazó-show - akkor játsszuk, ha valami miatt nem jön össze a LÖM.
A csetesek körében ez a játék is jól ismert. Beszélgetés közben mindig kiszavazzák a legkevésbé szimpatikus embert. Először mindenkinek van adminja, aztán aki kiesik, attól elvesszük. Az a három ember, aki utoljára bennmarad, vagyis az utolsó három admin (a táborvezetőket leszámítva), dumamester lesz. Több menet esetén a toplistán első(k) a mester(ek), utána jöhetnek a segéd(ek), esetleg az inas(ok), de csak akkor kaphat valaki kitüntetést, ha legalább egy menetben utolsó az három között volt.

Vélemény írása a táborról:
Az utolsó napon szeretnénk a véleményeteket megtudni. Arra kérünk titeket, hogy írjatok egy szöveget, hogy milyennek gondoltátok a tábort, mi tetszett, mi nem tetszett benne. Akié a legjobban sikerül, övé lesz a véleményírás mestere cím, a második és harmadik pedig a véleményíró-segéd és véleményíró-inas címeket kapják, valamint mindannyiuk írása kikerül a főoldalra, a táborozók véleménye címszó alatt.

Kívánságműsor:
Az utolsó nap, egy kívánságműsort szervezünk a cseten, a virtábor szobában. Ekkor azt fogunk játszani, amit ti szeretnétek. Ez már nem tétre megy, de azért jót lehet még szórakozni együtt az utolsó nap. Amíg Areiko és Viki szórakoztatnak titeket a cseten, addig Parádé összesíti, kinek hány pontja van.

A játékokon az első helyezett, vagyis a mester 3 pontot, a második, vagyis a segéd 2 pontot, a harmadik, az inas pedig 1 pontot kap.VadonVikia60f5.jpg